top of page

Cum gestioneaza angajatii programele de loialitate pentru Apple si Google Wallet

  • Adelina Fughina
  • 5 mar.
  • 3 min de citit

Actualizată în: 11 iul.


Cum gestioneaza angajatii programele de loialitate pentru Apple si Google Wallet

Programele de loialitate digitale au devenit un instrument valoros pentru companii, iar succesul acestora depinde, in mare masura, si de angajati. Ei joaca un rol esential in promovarea programului, asistarea clientilor, adaugarea stampilelor si oferirea recompenselor. Acest articol prezinta pas cu pas cum sunt gestionate aceste programe pentru a oferi o experienta fluida si eficienta.

 

1. Promovarea programului de loialitate


Angajatii au un rol cheie in promovarea programului de loialitate, asigurandu-se ca acesta este vizibil si usor de inteles de catre clienti.


  • Asigurarea vizibilitatii codului QR si a link-ului unic: In magazine sau in punctele de vanzare, este important ca materialele promotionale sa fie plasate strategic, astfel incat clientii sa poata accesa cu usurinta codul QR sau link-ul unic pentru inscriere.

  • Explicarea beneficiilor inscrierii in program: Angajatii trebuie sa inteleaga si sa comunice clar avantajele programului, cum ar fi reduceri exclusive, produse gratuite sau alte beneficii care pot fi obtinute prin acumularea stampilelor.

 

2. Suportul clientilor 


Desi este usor de utilizat, pentru a imbunatati experienta utilizatorilor, angajatii trebuie sa stie sa le ofere asistenta clientilor la fiecare pas. In acest sens, oferim instructiuni detaliate de utilizare a cardurilor, care ar trebui sa ofere raspunsuri la intrebarile clientilor.


  • Suport pentru inscrierea in program: Unii clienti pot avea dificultati la scanarea codului QR sau adauga cardul de loialitate in Apple Wallet (Portofel Apple) sau Google Wallet (Portofel Google). Angajatii trebuie sa fie pregatiti sa ii ghideze pas cu pas.

  • Suport pentru accesarea si folosirea cardurilor: In cazul in care clientii nu stiu cum sa acceseze cardul digital din Apple sau Google Wallet, angajatii trebuie sa explice procesul si sa se asigure ca acestia stiu cum sa beneficieze de toate avantajele programului.

 

3. Adaugarea stampilelor 


Acumularea stampilelor este esentiala pentru a motiva clientii sa revina. Angajatii trebuie sa urmeze un proces simplu si rapid pentru a adauga stampilele pe cardurile clientilor. Punem la dispozitie un set de instructiuni de utilizare a aplicatiei prin care sunt adaugate stampilele si oferite recompensele.


  • Procesul de adaugare al stampilelor: Adaugarea stampilelor pe cardurile clientilor se realizeaza rapid si usor prin scanarea cardului clientului cu o aplicatie dedicata, disponibila in App Store (iOS) si in Google Play (Android). Prin urmare, angajatii vor avea nevoie doar de un smartphone sau o tableta dotata cu o camera foto.

  • Momentul adaugarii stampilelor: Pentru evitarea confuziilor, scanarea si adaugarea stampilelor se realizeaza dupa ce clientul face o achizitie.

 

4. Oferirea recompenselor 


Unul dintre cele mai importante aspecte ale programului este oferirea recompenselor, atunci cand clientii au acumulat suficiente stampile.


  • Procesul de oferire a recompenselor: Angajatii pot vizualiza recompensele disponibile prin scanarea cardului in aplicatia utilizata pentru gestionarea programului de loialitate.

  • Momentul oferirii recompenselor: Clientii pot opta sa foloseasca recompensele acumulate oricand doresc. Dupa utilizare, acestea nu vor mai fi vizibile in aplicatie, pana cand se va acumula din nou numarul necesar de stampile.


Compania trebuie sa aiba o procedura interna clar definita pentru aplicarea reducerilor sau oferirea produselor gratuite in sistemul de vanzari si gestiune.


Concluzie 


Gestionarea unui program de loialitate inteligent este usoara pentru angajatii companiei, dar in acelasi timp acestia joaca un rol esential in succesul programului. De la promovarea beneficiilor si oferirea suportului in folosirea cardurilor, pana la adaugarea stampilelor si a recompenselor, fiecare etapa contribuie la imbunatatirea experientei clientilor. Scanarea cardurilor clientilor si gestionarea beneficiilor este facilitata printr-o aplicatie dedicata, ceea ce insemna ca este necesar doar un smartphone sau o tableta. Cu un sistem bine organizat, afacerile pot maximiza loialitatea clientilor si, de asemenea, pot imbunatati interactiunea cu acestia.

 
 

Esti pregatit sa iti aduci afacerea la un alt nivel?

Alege unul dintre planurile noastre Basic, Standard sau Premium si incepe sa colaborezi cu noi chiar astazi.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
© 2025 Retenza
Date Contact
Solutionarea alternativa a litigiilor.
Solutionarea online a litigiilor.
bottom of page