top of page

Prezentarea beneficiilor incluse in planurile Basic, Standard si Premium

  • Adelina Fughina
  • 4 mar.
  • 4 min de citit

Actualizată în: acum 1 zi


Prezentarea beneficiilor incluse in planurile Basic, Standard si Premium

Pentru ca stim ca fiecare companie este diferita, punem la dispozitie trei tipuri de planuri de colaborare. Dorim sa acomodam atat companiile mici, care sunt in dezvoltarea unei strategii de marketing, cat si companiile mai mature, care sunt in procesul de scalare a vanzarilor. Astfel, planurile noastre includ o serie de beneficii, care vor fi prezentate pe rand in acest articol.

 

Planul Basic include:

• Design Personalizat

• Carduri Nelimitate

• Instructiuni Folosire

• Analiza Lunara

• Notificari Clienti

 

Planul Standard include:

• Design Personalizat

• Carduri Nelimitate

• Instructiuni Folosire

• Analiza Lunara

• Notificari Clienti

• Emailuri Clienti


Planul Premium include:

• Design Personalizat

• Carduri Nelimitate

• Instructiuni Folosire

• Analiza Lunara

• Notificari Clienti

• Emailuri Clienti

• Postari Social Media

 

1. Design Personalizat


Toate cele trei planuri Basic, Standard si Premium includ un design personalizat al cardurilor de loialitate pentru Apple Wallet (Portofelul Apple) si Google Wallet (Portofelul Google) si al formularului de inscriere in program. In conformitate cu informatiile oferite de companie in formularul completat in momentul alegerii planului, vor fi adaptate: numarul stampilelor, pictogramele stampilelor, Logoul companiei, paleta de culori, informatiile despre program si companie. Va fi emis un cod QR dedicat si un link unic pentru accesarea formularului de inscriere in programul de loialitate. In plus, vom adapta, redacta si include in formularul de inscriere si in informatiile cardului Termenii si Conditiile pentru clienti. Toate acestea vor fi disponibile in maximum 2 zile lucratoare dupa efectuarea primei plati.

 

2. Carduri Nelimitate


Planurile Basic, Standard si Premium includ un numar nelimitat de carduri emise. Acest lucru inseamna ca un numar nelimitat de clienti pot adauga si folosi cardul de loialitate in Apple Wallet si Google Wallet. De asemenea, nu exista restrictii ale numarului de stampile si beneficii oferite de catre companie clientilor. Numarul de stampile de pe card se reseteaza automat de fiecare data dupa ce clientul acumuleaza toate stampilele necesare pentru obtinerea beneficiului.

 

3. Instructiuni Folosire


Dupa alegerea oricaruia dintre cele trei planuri, Basic, Standard si Premium, sunt puse la dispozitie doua tipuri de instructiuni:

  • Instructiuni de folosire a cardurilor: Acestea includ imagini si descriu pas cu pas procesul de inscriere in program si de folosire a cardurilor de catre clienti, atat pentru Apple Wallet, cat si pentru Google Wallet.

  • Instructiuni de folosire a aplicatiei de scanare a cardurilor: Acestea includ imagini si descriu fiecare detaliu legat de aplicatia folosita de angajati in gestionarea programului de loialitate, atat pentru dispozitivele cu iOS, cat si pentru cele cu Android.

 

4. Analiza Lunara


Atat pentru planurile Basic, Standard si Premium, analiza lunara ofera informatii legate de performanta programului de loialitate si de rezultatele financiare obtinute. Performanta programului este monitorizata prin numarul cardurilor emise, al stampilelor oferite si al beneficiilor oferite si folosite de clienti. Rezultatele financiare sunt calculate folosind informatiile furnizate de companie in formularul completat in momentul alegerii planului. In unele cazuri, acestea pot fi doar estimate, cum ar fi pentru categoriile de produse sau procentele de reducere. Analiza lunara este emisa in ziua a 28-a dupa data facturarii (sau in prima zi lucratoare urmatoare).

 

5. Notificari Clienti


Notificarile de marketing sunt trimise catre telefoanele clientilor si sunt afisate in sectiunea NOTIFICARI din informatiile suplimentare ale cardurilor, atat in Apple Wallet, cat si in Google Wallet. In cazul cardurilor instalate in Apple Wallet, aceste notificari vor aparea si pe ecranul de pornire al telefonului (lock screen). Vom redacta si trimite notificarile catre toti clientii inrolati, cu scopul de a ii determina sa viziteze din nou locatia companiei si sa faca achizitii legate de programul de loialitate. Pentru toate cele trei planuri Basic, Standard si Premium, sunt trimise 2 notificari in ciclul lunar de facturare, in zilele 14 si 28 (sau in prima zi lucratoare urmatoare).

 

6. Emailuri Clienti


Baza de date cu emailurile clientilor este colectata doar pentru planurile Standard si Premium. In acest sens, este inclus un camp suplimentar in formularul de inscriere in programul de loialitate, care solicita adresa de email a clientilor, iar Termenii si Conditiile sunt adaptate pentru a permite trimiterea de comunicari in scopuri de marketing pe email. Vom redacta si trimite pe email campanii de promovare a programului de loialitate, cu scopul de a stimula folosirea cardului de loialitate de catre clienti. In functie de marimea bazei de date, poate dura pana la 24 de ore ca emailurile sa ajunga la toti clientii, din momentul in care sunt trimise. In ciclul lunar de facturare sunt trimise 2 campanii de promovare prin email, in zilele 14 si 28 (sau in prima zi lucratoare urmatoare).


7. Postari Social Media


Postarile pentru social media sunt incluse doar in planul Premium si constau intr-o serie de materiale compuse din imagine si text, care pot fi distribuite de companie pe paginile proprii de Facebook si Instagram. Vom redacta aceste materiale cu scopul de a promova inscrierea in programul de loialitate si a incuraja folosirea cardurilor de catre urmaritorii companiei de pe retelele sociale. Sunt furnizate 2 materiale care pot fi postate pe social media in ciclul lunar de facturare, in zilele 14 si 28 (sau in prima zi lucratoare urmatoare).



Vrei sa vezi cum vor arata toate aceste beneficii pentru afacerea ta? Completeaza aici cateva informatii si noi iti vom trimite gratuit o prezentare Demo care va include informatii cheie despre programul de loialitate personalizat pentru compania ta.

Ultima actualizare: 6 Nov 2025

 
 

Esti pregatit sa iti aduci afacerea la un alt nivel?

Alege unul dintre planurile noastre Basic, Standard sau Premium si incepe sa colaborezi cu noi chiar astazi.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
© 2025 Retenza
Date Contact
Solutionarea alternativa a litigiilor.
Solutionarea online a litigiilor.
bottom of page